Zpět do obchodu

Registrace

ČASTÉ DOTAZY

1. Máte i pouzdra nebo pásy skladem?

Momentálně není v mých silách šít i něco na sklad, ale časem to mám určitě v plánu. Poudra jsou tedy na objednávku do 10 pracovních dnů.

2. Líbí se mi vzor látky ve fotogalerii, ale na www.gabinka.cz jsem ji nenašel/la nebo se mi nechce hledat, nemáte ji náhodou?

Některé látky mám skladem a je nutné mi před objednáním napsat, abych zkontrolovala skladovou dostupnost. Časem bude látka uvedena i u každého pouzdra na výběr, bohužel teď na to nemám čas.

3. Vůbec nevím jak objednat, co mám dělat?

Pokud si nevíte rady napište mi vše potřebné na email: miolka-fashion@centrum.cz a já za vás objednávku udělám. Budu potřebovat typ pumpy nebo rozměry mobilu, obvod pasu, adresu, email, telefonní číslo a vybranou pobočku zásilkovny, popř. můžu zaslat vše na vaši adresu. Podle popisu vám zašlu na email odkaz na určitý druh pouzdra, které by vám mohlo vyhovovat.

4. Jaká je cena poštovného?

Veškeré informace jsou uvedeny zde: poštovné.

5. Posíláte i na Slovensko? A máte ceny v eurech?

Ano, více informací viz. poštovné. A ceny v eurech najdete v levém horním rohu na počítači a úplně dole na hlavní straně na mobilu.

6. Posíláte na dobírku?

Ano, na dobírku posílám, ale pouze dia sladkosti. Šité věci pouze při platbě předem.

7. Jaká je dodací lhůta?

Dodací lhůta je u věcí skladem (dia sladkosti) do 2 dnů od přijetí platby a 10 pracovních dnů u šitých věcí.

8. Na eshopu není možné objednat žádnou šitou věc. Jak můžu objednat?

Pokud se vám nezobrazují věci k objednání, může to být proto, že mám momentálně stop stav na příjem objednávek. V tomto případě je tato informace uvedena na hlavní straně nebo v informačním proužku a zároveň tam bude uvedeno datum, kdy opět začnu objednávky přijímat. Občas se objednávky nakupí a já bych pak nestíhala dodržovat stanovené termíny pro odeslání zboží.

Pokud tuto informaci nenajdete, napište mi prosím na email: miolka-fashion@centrum.cz a já to prověřím.

10. Co znamená MIOLKA?

Je to zkratka křestních jmen členů mé rodiny (MIlan, OLivie, KAteřina)

11. Můžu vás najít na sociálních sítích?

Ano. Facebook Doplňky pro diabetiky Miolka fashion a Instagram miolka_fashion

12. Prodáváte i dia sladkosti. Opravdu nezvedají glykémii (hladinu cukru v krvi)? A nejsou škodlivé?

Záleží na typu dia sladkosti. Je nutné se dívat na obsah sacharidů a polyolů. Pokud je uveden obsah sacharidů 98g a polyoly taky 98g, znamená to, že obsahují alkoholové cukry, které nezvyšují hladinu cukru v krvi. Pokud je mezi sacharidy a polyoly rozdíl v číslech, je potřeba tam něco málo započítat, ale zase záleží, kolik toho zkonzumujete.

Například dia šuměnky a Bolero drinky neobsahují žádné sacharidy.

Ale pozor, větší konzumace dia sladkostí má projímavé účinky, které způsobují umělá sladidla, proto zase není dobré se jich přejídat. Pouze občas jako odměnu.

Já jsem měla problém udržet dceru na uzdě, co se týče sladkostí nebo ujídání. Ne že bych jí je dávala já, ale prostě ve škole nebo s kamarády se nemohla udržet. Proto ji vždy třeba do školy nebo když má chuť něco dám a i když se často mluví o škodlivosti a nedoporučování dia sladkostí, já v tom problém nevidím, pokud je to s rozumem. Taky mám občas chuť na sladké a proč to nedopřát i dítěti, alespoň se hned naučí, co může a nezvedá to, než aby pořád lítala s glykémií a já se divila proč.

Výhoda je třeba dát i balíček bonbónů do školy, když má narozeniny nebo svátek (u nás ve škole to tak funguje), může si taky dát a děti to neznají, tak jí závidí, že má něco jiného. To platí i u těch dia bonbónků a čokoládek, které ji občas dám. Děti ten rozdíl nepoznají a dcera se cítí výjmečná.

Zpět do obchodu